13 Şubat 2020 Perşembe

Limon soslu minik kekler

Limon soslu minik kekler muhteşem oldu. Eğer limon aromasını seviyorsanız hiç durmayın sizler de deneyin. Bu kekler için önce minik kalıplar edinmeniz gerekiyor. Şimdi nasıl yaptım, anlatayım.




   Kek için malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay bardağı su
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 4 çay bardağı elenmiş un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 12 adet minik kek kalıbı ( Minik kalıp sayınıza göre malzemeyi azaltıp yada arttırabilirsiniz)
  Limon sosu için malzemeler:
  • 4 yemek kaşığı Limon suyu
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • 200 gram pudra şekeri
   Yapılışı:
  • Kek malzemeleri sırasıyla çırpıyorum daha sonra yağlanmış kalıplara pay ediyorum.
  • 150 dereceli fırında 20 - 25 dakika pişiriyorum.
  • Sos malzemelerini bir kabın içinde karıştırıyorum.
  • Fırından çıkıp soğuyan keklerin üzerine bir kaşık yardımı ile döküyorum.
  • Hepsi bu kadar. Sonra ne mi yapıyorum? Tabiki bu eşsiz lezzeti sevdikler imle paylaşıp tadına varıyorum.
  • Yapacaklara şimdiden afiyet olsun.

Afiyet olsun




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...