24 Ekim 2017 Salı

Mozaik Pasta

Mozaik pasta her eve lazım, şifa gibi. Yapıp dondurucuya atacaksınız sonra da canınız istediğinde kesip kesip yiyeceksiniz. Elinizin altında hazır tatlınız. Şimdi sizlere harika bir mozaik pasta tarifi veriyorum ölçüleri tarife uygun yaptığınızda sizde ne kadar güzel olduğunu göreceksiniz.




     Malzemeler:

  • 400 gram petibör bisküvi (2 paket)
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı şeker
  • 50 gram kakao (1 paket)
  • 100 gram tereyağı 
  • 80 gram çikolata
  • 1 su bardağı ceviz veya badem veya fındık


   Yapılışı:
❣400 gr petibör bisküviyi iri parçalıyorum.
❣1 su bardağı süt, 1/2 su bardağı şeker, 50 gr kakao beraber ayrı bir kapta çırpıyorum.
❣100 gram tereyağı ile 80 gr çikolatayı kısık ateşte eritiyorum.
❣1 su bardağı cevizi iri çekiyorum.
❣Büyükçe bir kapta bütün malzemeyi birleştirip birbirleriyle güzelce karışmasını sağlıyorum.
❣Daha sonra düz bir zemine strec film veya buzdolabı poşetini yayarak karışan malzemeyi uzunlamasına döküyorum.
❣Poşetin kenarlarından toparlayarak ücgen biçim veriyorum.
❣Dondurucuya koyup istediğim zaman dilimleyerek sevdiklerimle paylaşıyorum.



Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...