9 Mayıs 2019 Perşembe

Fasulye Pıyazı






Bol ekşili, rengarenk, güzelce hazırlanmış bir piyaza ne dersiniz hele ızgara köftenin yanında. Siz de böyle düşünüyor ve piyazı çok seviyorsanız, o zaman bu tarif tam size göre.. 








    Malzemeler: 
  • 1 su bardağı kuru fasulye
  • 1 adet taze soğan
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 adet yeşil sivri biber
  • 1/2 demet maydanoz
  • 1 adet domates
  • 1 adet limonun suyu
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı sumak 
  • 1 fincan zeytin yağı

   Yapılışı:
  • Önce kuru fasulyeyi akşamdan suya koyuyorum. Sabah çok yumuşak  olmayacak şekilde haşlıyorum. (Kıvam çok önemli)
  • Haşlanan fasulyeyi büyükce bir kaba alarak içine diğer bütün malzemeyi ilave ediyorum. Hepsini birbiriyle karıştırıp servis tabağına alıyorum.
  • 1 haşlanmış yumurtayı dilimleyip üstüne yerleştiriyorum.
  • Sonra mı? Tabi ki bu eşsiz lezzeti sevdiklerimle paylaşıyorum.

Afiyet olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...