31 Ocak 2019 Perşembe

Baharatlı fırında karnabahar


              
Karnabahar bu tarifle artık çok sevilecek. Bizim evde çok sevildi çunkü. O kadar zahmetsiz ki hem tadı hem kolaylığıyla bir zamanlar yemediğiniz günlere yanacaksıniz. Eh bundan sonra sık sık yaparak bu dengeyi kurun derim.



    Malzemeler:

  • 1 adet karnabahar
  • 1 çay bardağı zeytin yağı
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı baharat karışımı. Arzu ettiğiniz baharatları koyabilirsiniz. (Ben Altınoluk köylülerinden aldığım 7 baharat karışımını kullandım gerçekten çok lezzet veriyor) 
  • 1 kase sarımsaklı yoğurt (isteğe bağlı)

     Yapılışı: 
  • Karnabaharın yapraklarını ve kök kısmını temizliyorum.
  • Güzelce yıkıyorum
  • Dilimliyorum

  • Fırın kabını yağlıyorum ve dilimleri sıralıyorum
  • Tuz ve baharatını serpiyorum
  • 180 dereceli fırında üstü kızarana kadar pişiriyorum.
  • Fırından çıkarıp sıcağı geçmeden sevdiklerimle paylaşıp bu eşsiz lezzetin tadına varıyorum.
  • Sarımsaklı yoğurt ile çok ayrı bir lezzet oluyor mutlaka deneyin.





Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...