12 Haziran 2015 Cuma

Tuzlu Pankek


Pankek

Kahvaltıda yada ikindi çayında güzel bir seçim ;)


Tuzlu Pankek için gerekli malzemeler:
2 tane yumurta 1,5 su bardağı un (boza kıvamında olacak) 1 su bardağı süt veya yoğurt, 1 çay kaşığı silme tuz, 1 tane kabartma tozu

Pankek'in Yapılışı:
Yumurtaları çırpıyorum, sonra bütün malzemeyi ilave ederek tekrar çırpıyorum ve boza kıvamında olmasını sağlıyorum. Bu işlemin ardından teflon tavaya biraz yağ döküyorum,  fırçayla tavanın her yerinin yağlanmasını sağlıyorum. Tava yeterli derecede ısındığına emin oluyorum ve yemek kaşığıyla alıp tavaya döküyorum. Önce bir yüzünü sonra öbür yüzünü pişiriyorum. Nar gibi kızarmış, miss kokulu pankek'ler hazır. Yanında nasıl bir şeyler ikram edersiniz size bırakıyorum, hayal gücünüze...

Afiyet olsun.


Semra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...